(kuva Elina Niemi)

perjantai 7. maaliskuuta 2014

4.3.2014 Paimennus (5)

Seutulassa Kristiinan kanssa.

Tämä olikin sitten kerta, joka olisi kannattanut jättää väliin... Mä olin surkea. Harjoiteltiin ensin kaaria ja ne olivat turhan pieniä. Enkä millään saanut Demoa niitä suurentamaan ja kun yritin ehtiä kohtaan missä oikaisi, blokkasin vaan tietä Demolta ja sittenhän se meni ihan epävarmaksi. Hermostuin, siis itseeni, mikä auttoikin hirveesti asiaa... Not. Kokeiltiin myös, jos Demo olisi paimentanut Kristiinan kanssa, mutta ei se paimentanut. Tuli vaan mun luo. Milloinkohan sitä itse oppisi antamaan oikeita signaaleja oikeaan aikaan... Koiraparka, tekisihän se oikein, kun tietäisi mitä tehdä. No, vaistonvarainen kuljetus meni hyvin, siinä on hankalampi itse sössiä.


Tehtiin myös poispäin ajoa. Olen aina ennen kävellyt Demon vierellä, nyt yritettiin niin, että jään mahdollisimman taakse. Ensin lampaat olivat "yksinään" ja Demoi ajoi vaan sen verran, että liikahtivat. Sitten Kristiina meni lampaiden luokse kävelemään ja Demo sai ajaa enemmän. Ainoa vaan, että Demo ei meinannut uskaltaa ajaa kun Kristiina oli siellä, tuli sieltä mun luo monta kertaa. Täytyi sitten kulkea mukana tukemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti